کابل شبکه cat6 ایرانی

کابل شبکه cat6 ایرانی یکی از دسته های کابل شبکه است که از لحاظ سرعت و پهنای باند و خصوصیات الکترونیکی به چند گروه مانند کابل شبکه Cat5 , کابل شبکه Cat6 , کابل شبکه Cat7 تقسیم می شود. این کابل شبکه توسط شرکت ها و برندهای ایرانی و خارجی تولید می شود که نوع ایرانی آن از لحاظ کیفیت قابل رقابت با برندهای خارجی است. در این مقاله به معرفی تنها شرکت تولید کننده کابل شبکه cat6 ایرانی و کاربرد این کابل شبکه می پردازیم؛ همچنین تفاوت بین کابل شبکه cat6 ایرانی و خارجی را بیان می کنیم.

شرکت تولید کننده کابل شبکه cat6 ایرانی

شرکت تولید کننده کابل شبکه cat6 ایرانی

شرکت تولید کننده کابل شبکه cat6 ایرانی

کابل شبکه CAT6 ایرانی از لحاظ کیفیت هم تراز با رقبای خارجی بوده و در مقایسه با این مدل ها قیمت مناسبی دارد. در نتیجه با خرید کابل شبکه CAT6 ایرانی تا حد زیادی می توان در هزینه های کابل کشی ساختمان صرفه جویی کرد.

تنها شرکت تولید کننده cat6 ایرانی شرکت پارسیان فیبر ارتباط با برند PFC می باشد که این کابل شبکه را در مدل های متنوع تولید می کند. این کابل شبکه با استفاده از دانش روز متخصصین و مهندسین این عرصه و با کمک مواد اولیه با کیفیت ساخته شده و با قیمت مناسب به بازار عرضه می گردد.

سایت شرکت PFC کابل شبکه CAT6 ایرانی را در مدل متنوع شامل کابل شبکه پی اف سی Cat6 FTP Indoor، کابل شبکه Cat6 UTP Indoor، کابل شبکه Cat6 SFTP Indoor، کابل شبکه پی اف سی Cat6 Anti Rodent Outdoor و کابل شبکه پی اف سی Cat6 SFTP Outdoorتولید و وارد بازار می کند.

کابل های شبکه PFC به دلیل ویژگی های مشترکی از قبیل خلوص ۹۸ درصدی مس، ضمانت یک ساله، کیفیت بی نظیر، استفاده از مواد پلمیری با کیفیت و رعایت استاندارد که دارند به راحتی قابل تشخیص از کابل های سایر رقبا هستند.

تفاوت کابل شبکه cat6 ایرانی با خارجی

تفاوت کابل شبکه cat6 ایرانی با خارجی

تفاوت کابل شبکه cat6 ایرانی با خارجی

کابل های شبکه با برندهای ایرانی و خارجی در حال حاضر با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارند. در داخل کشور کابل شبکه با بهترین کیفیت توسط شرکت هایی مانند پی اف سی ، شهید قندی، مس رفسنجان، کابل کرمان تولید می شود.

همچنین برندهای خارجی کابل شبکه مثل نگزنس، لگراند، اشنایدر، بلدن و برند رکس در بازار بسیار معروف هستند. کشورهای خارجی چون آمریکا، فرانسه و آلمان بیشترین کابل شبکه را در کشور چین تولید می کنند. شرکت های ایرانی در تولید کابل شبکه CAT6 توانسته اند به خوبی با این تولید کنندگان خارجی رقابت کنند. مهم ترین مزیت کابل های شبکه ایرانی در مقایسه با نوع خارجی آن، قیمت بسیار پایین آن ها است در حالی که کیفیتی در حد نوع خارجی دارند. کابل های شبکه CAT6 ایرانی برند PFC از مقاومت خوبی در برابر فرسودگی برخوردارند بنابراین تا مدت طولانی می توان از این کابل های شبکه استفاده کرد.

همچنین ما در مقاله بهترین کابل شبکه برای کدام برند می باشد، اسامی برترین های این زمینه را گردآوری و مقایسه نموده ایم.

کاربرد کابل شبکه cat6 ایرانی چیست؟

کاربرد کابل شبکه cat6 ایرانی چیست؟

کاربرد کابل شبکه cat6 ایرانی چیست؟

کابل شبکه CAT6 ایرانی نسل ششم از زوج کابل های شبکه اترنت به هم تابیده هستند که در شبکه های خانگی و اداری و شرکت ها کاربرد دارند. این کابل ها قابلیت پشتیبانی به میزان یک گیگابایت در ثانیه از داده های گیگابایت اترنت را دارند. کابل شبکه CAT6 ایرانی برای ارائه عملکرد بهتر از همه ۴ جفت سیم مسی خود استفاده می کند تا جایی که می تواند ارتباط هایی تا فاصله ۵۰ متر و تا سرعت ۱۰ گیگابیت اترنت را برقرار نماید. نقش پوشش روی کابل اصلی در کابل شبکه Cat6 ، کاهش تداخل سیگنال ها می باشد.

هنگام انتخاب و خرید کابل شبکه باید نوع کاربرد و نیاز خود را مشخص کنید و سپس با توجه به نکات زیر کابل مورد نظر را خریداری نمایید.

برای شبکه ای برای انتقال داده با سرعت بالا ( حدود ۱۰ گیگابایت) باید از کابل های Cat6a و Cat7 استفاده شود. اما کابل های شبکه Cat5e و Cat6 ایرانی می تواند برای استفاده در سرعت انتقال داده یک گیگابایت مناسب باشد. همچنین از کابل شبکه Cat5 می توان برای انتقال داده در شبکه های معمولی استفاده کرد.

برای اینکه در هزینه های کابل کشی صرفه جویی کنید بهتر است مسیری را انتخاب کنید که کمترین فاصله را داشته باشد. کاربرد کابل های شبکه CAT6 ایرانی از نوع UTP که بدون روکش است برای محیط خانگی و قسمت هایی که کابل برق وجود ندارد بسیار مناسب است. کابل شبکه های STP نوع دیگر کابل شبکه است دارای شیلد و فویل بوده و در محیط های بیرونی کاربرد فراوان دارند.

محصولات مرتبط

CAT6 UTP PVC INDOOR 6

CAT6 UTP PVC INDOOR

CAT6 UTP PVC INDOOR

CAT6 SFTP HDPE OUTDOOR 5 2

CAT6 SFTP FI-RE Outdoor

CAT6 SFTP FI-RE Outdoor

CAT6 SFTP HDPE1 1

CAT6 SFTP HDPE Outdoor

CAT6 SFTP HDPE Outdoor

CAT6 SFTP LSZH INDOOR

CAT6 SFTP LSZH INDOOR

CAT6 SFTP LSZH INDOOR

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مقاله
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟