ساختار شکل‌گیری سیستم‌های دوربین مداربسته و شبکه‌های کامپیوتری مانند تمامی سیستم‌های دیگر طی مرور زمان تکمیل و بهینه شدند. در همین راستا استفاده از باکس‌های چند منظوره و رک‌های قابل نصب در محیط بیرون به جای رک‌ها و پچ پنل‌های نوری و مسی معمول بوده و بکارگیری آنها در همه زیرساخت‌های شبکه‌های مذکور از این قاعده مستثنی نیست.

پارسیان فیبر ارتباط تولید کننده انواع کابل شبکه، کابل فیبر نوری و تجهیزات پسیو شبکه، این مطلب را برای شما انتخاب کرده است.

سری PFC BOX شرکت پارسیان فیبر ارتباط در ۵ گروه اصلی  عرضه می‌شوند؛ این گروه‌ها عبارتند از:

PFC BOXS،

PFC BOXH+،

PFC BOXC2،

PFC BOXV2 و

FTTH ODc Standed Rack 384 .

این BOXها دارای مزایای فراوان است و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موارد استفاده PFC BOX ها

این باکس‌ها برای استفاده در زیرساخت شبکه‌های دوربین مداربسته، شبکه‌های کامپیوتری و فیبر نوری در صنایع مختلف و محیط‌های بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای PFC BOX ها

 

بسیار سبک

این باکس‌ها بسیار سبک و به راحتی قابل حمل هستند و در مقایسه با رک های با ظرفیت مشابه از وزن ۲ الی ۳ برابر کمتر برخوردار اند.

 آب بندی مناسب

این گروه از باکس ها به خاطر اینکه صنعتی سازی می‌شوند ( توسط یک کارخانه با تولید انبوه ساخته می‌شوند)، بسیار از نظر کیفیت آب‌بندی مناسب‌تر از باکس‌های فلزی دست‌ساز هستند.

 زیبایی

به دلیل طراحی مهندسی شده و حرفه‌ای بسیار زیباتر از رک‌های معمول می‌باشند و عنصر زیبایی این باکس‌ها به جای رک‌ها جای تامل بسیار دارد.

 رعایت استاندارد

این گروه باکس‌ها با توجه به سری‌سازی و صنعتی‌سازی دارای استاندارد منطقی و درستی در برابر ورود اشیای خارجی و گرد و غبار و رطوبت و آب دارند که خیال هر کاربری را راحت می‌کند.

قیمت مناسب

در مقایسه با رک‌ها و یا مفصل‌های نوری دیواری با ظرفیت مشابه با درجه استاندارد قابل استناد قیمت مناسب‌تری دارند.

حمل و نقل آسان

با توجه به محتویاتی که داخل رک‌ها قرار می‌گیرد طبعا سنگین می‌شوند اما سبکی باکس و خوش دست بودن آنها برای حمل و نقل کار را ساده می‌نماید .

حالتهای مختلف نصب

قابلیت نصب بر روی دیوار، سقف کاذب، انواع تیر و دکل.

چند منظوره بودن

قابلیت نصب تجهیزات اکتیو، دارای پچ پنل نوری و مسی، دارای دریچه‌های تهویه هوا – دارای حداقل ۶ مسیر عبور کابل- دارای کاست نوری – دارای قلاب و نگهدارنده کابل.

 امنیت بالا

قابلیت استفاده از قفل آویز جهت افزایش امنیت تجهیزات داخل باکس.

 

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مقاله
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟